info@infomet.com.tr +90 212 320 08 80 pbx

Kalite Politikası

Sunduğumuz her ürün ve hizmet bizim ayrılmaz bir parçamız, tüm müşterilerimiz ortağımızdır.


infoMET Teknoloji, Türkiye'de anahtar teslimi elektronik güvenlik sistemleri ve otomasyon sistemleri projelerini gerçekleştiren, 'toplam çözüm' felsefesinin örnekleri olan bu yaklaşım sayesinde kazandığı birikim ve deneyim ile günümüze ulaşan bir firmadır. Türkiye'nin ve dünyanın dört bir yanında projelendirme, montaj ve satış sonrası hizmetleri ile müşterilerine hizmet vermektedir.

infoMET Teknoloji'de yerleşik kültürden kaynaklı olarak, müşteri memnuniyetine verilen önem çok yüksektir. Elektronik güvenlik sektörünün her alanında müşterilerine hizmet veren ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir firma olarak, memnuniyet düzeylerini verilen hizmetin yapısına ve türüne bağlı olarak farklı yöntemler aracılığı ile düzenli olarak ölçümlemektedir.

infoMET Teknoloji yönetimi, kalite kültürünün yerleşmesi için sürekli çaba harcayan ve kaynak ayıran bir yönetim anlayışı içindedir. Sürekli iyileştirme olanağı sağlayan bir kalite sistemi altyapısı oluşturulmuş ve sürekliliği sağlanmıştır.

Organizasyonumuzda "değişikliğe direnç" sorunu yaşanmaz, tüm çalışanlar kalite/verimliliğin iyileştirilmesi için yapılan değişiklikleri doğal karşılar ve katkıda bulunmaya hazırdır. Çalışanların süreç iyileştirme çalışmalarına istek ve katılım oranları bunun iyi bir göstergesidir.

Firmamızda yaygın bir ağa sahip Saha Hizmetinin ve destek süreçlerinin iyileştirilmesi için ise Altı Sigma metodolojisi ve istatistiksel yöntemlerden yararlanılır. Altı Sigma iş süreçlerinin kalitesinin ölçüm ve geliştirilmesinde uçak motoru üretiminden, herhangi bir servis hizmetine kadar çok geniş bir alanda kullanılmaktadır. Örneğin, Motorola, ABB, Allied Signal, Texas Instrument, General Electric gibi uluslararası işletmeler Altı Sigma Yönetim anlayışını bir işletme stratejisi olarak kabul etmiştir.

infoMET Teknoloji'de yürütülen tüm iyileştirme faaliyetleri, sonuçları ve iş sonuçlarına etkileri sürekli olarak izlenmekte ve düzenli olarak değerlendirilmektedir.

Sonuç olarak kullanılan metodoloji ve modeller organizasyonlara bir reçete vermez, başarıyı garantilemez. Süreç iyileştirmesi, organizasyonun stratejik planları ve iş hedefleri, yapısı, kullandığı teknoloji ve sosyal kültürü ile bağlantılıdır. Bu konuda başarıyı getiren en önemli parametreler ise;

  • Yönetimin yaklaşımı, kalite kültürünün yerleşmesi için çaba harcaması ve kaynak ayırması,
  • Çalışanların kalite çalışmalarına istek ve katılımı,

Yerleşik kültürden kaynaklı olarak müşteri memnuniyetine verilen önem olarak ortaya çıkmaktadır.